Dienstag, 18. September 2007

Wochenende in Skálavík

Ja also letztes Wochenende waren wir in Skálavík um die Haepere die noch dort waren abzuholen und auszugraben. Habe also am SA und am SO hier ghaeperlet und wir haben im Haus uebernachtet. Im Haus muss man noch mit Feuer heizen aber es war gar nicht so kalt wie alle meinten das es sei... Aber am Tag draussen war es ziemlich kalt wegen des Windes!!!! Also: Thermounterwaesche und Kappe und Schal.
Meine Fussspuren
Der Fluss und im Hintergrund die weissen Berge
Benedikt und Anna beim ueberqueren des Flusses (B. ist mein "Nefe" =))
Und als sie nicht mehr zurueck wollten mussten sie durch das tiefe Wasser gehen (die Kleider waren dann ziemlich Nass! Aber wir hatten alle Regenhosen und Jacken an...)
Ich am Meer

3 Kommentare:

Tali hat gesagt…

Hallo Rebecca, das sieht Wieder einmal gut aus bei dir, das herrliche Wetter, die imposanten Berge im Hintergrund u. das klare Wasser, macht mir richtig Lust, auch zu dir zu reisen. Ins kalte Wasser würde ich zwar nicht steigen. Auf dem Foto siehst du schon richtig isländisch aus, hahaha. Häbs guet u ganz a lieba Gruess vom Tali

irene hat gesagt…

Hei Rebi!
sorry das mi blog nid eso aktuell isch... aber hesch de itrag äxtra für di gseh?
Hüt hei mir nachem mittag franz gha :D u d franz lehrerin (wo jetz umi mau roti haar het) het plötzlech so gseit rebecca und het erwrtet das du jetz antwort gisch :D leider heimir ihre när müesse säge das du in island bishc und nümme i üsere klass hihi :D
und hüt mittag hani ds erschte mau riis gha vom vietnames i däm shcueljahr... d väna u du dir fählet mir extrem am mittag!!! schonume das i nie öpper ha wo mit mir öppis chunnt cho chufe :D
i wetti o ads meer! das gseht huere schön us bi dir :D *auch will*
hab dich lieb *muntsch*
u ganz liebi grüessli us dr schwiiz

Anonym hat gesagt…

hei....
hehe das isch ja witztig... was het si nai gmint? i mine bue iz zit paar wueche ifach nit i de schuel gsi :P
jaaa as isch vou schoen (gsi) am meer aber isch z chaut fuer wuerklich ichi z ga... aber wier si emu bis zu de chnoei dine gsi aber aebe mit raenhose ;) und was z beschta isch: i gseh jeda morge grad z meer weni i d schuel fahre denn d strass isch im meer entlang! *juppie*