Donnerstag, 13. September 2007

Schnee!!!!

Kleine zwischen Bericht von mir:
Heute morgen hats hier geschneeit und die Bergspitzen sind jetzt weiss... aber denke nicht das das lange so bleibt. Und hier unten am Meer ist es nicht weiss... Aber bin auch froh dueber... wer will schon am 13. September schon im Schnee versinken?!?
Da es gestern und heute so gestuermt hat, hatte es heute einen riesen Stein mitten auf der Strasse. Der Stein war etwa so gross wie ein 1er Sofa!!! Und auch sonst hatte es ziemlich viele kleine Steine auf der Strasse.
Heute und morgen ist hier eigentlich ein Ausflug fuer die 1. Klaessler und ich habe mir auch ueberlegt zu gehen. Habe mich dann aber dagegen entschieden und heute bin ich froh drueber... denn sie werden wandern gehen in den Bergen und bei solch Wetter ist das sicher nicht sehr lustig...
Werde noch Fotos posten aber bin gerade in der Schule... mach das dann zu Hause mal!

Und hier sind die Fotos... leider habe ich die Fotos erst am Nachmittag zu Hause gemacht. In der Schule und auf dem Weg hierher waren noch viel schoenere und weissere Berge zu sehen...



3 Kommentare:

Tali hat gesagt…

Hallo Rebecca, das sieht toll aus, es macht mich ganz "gluschtig". Wir haben hier das schönste Wetter, richtig warm und sonnig. In der Nacht kühlt es zwar schon ab.Aber unser Schnee ist noch in weiter Ferne.Du kannst jetzt alles nachholen, was du letztes Jahr an Schnee nicht gehabt hast. Machs guet, pass uf d Stine uf u ziig nis witer schöni Büeder. a lieba Gruess vom Tali

Becca hat gesagt…

Jaaa... aber der schnee ist nur oben auf den Bergen! Ich hab hier unten nixx. Und heute ist auch das schoenste Wetter daher denke ich das es schon bald keinen Schnee mehr hat...

Anonym hat gesagt…

Hey Reeebeli!

Freue mech im fall immer rieeesig, wenn du neuii Fotis ufem Blog hesch...:-)
Bi dene Bilder bechumi ja rechtig loscht ufs snöbe...:-) Aber gnüsse d Summer gliich no e bez...:-)

Bi üs isch alles so wie immer ide Schuel (ussert üse neu Gschichtslehrer...grrr). Am Mittag sitze mer meischtens alli zämä dusse wie früecher, nume mer sind nüme so e "Riisklass". Bis etz simer gloubs no nie go choufe;)
Und süsch so im Dütsch isches schreg, mer hend e nöii Sitzortnig. Und mer hend e nöiie Zeichnigslehrer im Grundlagefach. So d lieb! (Weisch d alt verschtublet Ma, wo ou mal stellvertretig het gmacht). Und ja, im Schwerpunkt heimer met Kunstgschicht agfange. Krass im fall. Si git üs ke Blätter, müesse üs eifach Notize mache... Und bem Sutter isches no z gliicha...:-)

Sorry du, dassi etz da so en riese Roman ha gschribe, doch mis Hotmail gaht im Moment ned und so hani denkt, chani nebscht MSN ou e mal uf die wiis es Lebenszeiche vo mer gä:-)

Hoffe, der gaz wiiterhiin guet! (Und ich ha ou nöii Fotis für mi Blog gmacht, doch ha im MOment z Kabel före PC ned. Due se so schnell wie möglech druf:-))
Liebe Gruess, Rahel